Case Studies
adidas FOOTBALL CHALLENGE 2010
Organizacja turniejów piłkarskich dla dzieci i młodzieży o innowacyjnej formule.
Adidas FOOTBALL CHALLENGE 2010 był pierwszą edycją piłkarskiego turnieju dla dzieci i młodzieży
w wieku od 9 do 14 lat o zasięgu ogólnopolskim. Impreza zorganizowana została w innowacyjnej formule polegającej na tradycyjnej rywalizacji na boisku oraz w dodatkowo punktowanych, indywidualnych konkurencjach w strefie adidas Fun Park. W trzech turniejach eliminacyjnych oraz finale ogólnopolskim wzięło udział ponad 3 tysiące młodych zawodników. Turniej był szeroko relacjonowany w ogólnopolskich mediach. W trakcie trwania projektu w telewizji, radiu, prasie i Internecie ukazało się ponad 300 publikacji związanych z imprezą. Partnerzy turnieju: EA Sports – producent gry FIFA10, Coty – producent kosmetyków adidas oraz Polsat Soccer Skills – organizator indywidualnych szkoleń piłkarskich.
Agencja opracowała formułę projektu, przygotowała i kompleksowo zorganizowała turniej oraz zapewniła obsługę Public i Media Relations wydarzenia.