Case Studies
Super Mecz 2014 Real Madryt vs. ACF Fiorentina
Idea Super Meczu ewoluowała w kierunku meczu towarzyskiego z udziałem dwóch topowych zagranicznych klubów. Na drugą edycję zaprosiliśmy włoską Fiorentinę z Rafałem Wolskim w roli kapitana oraz świeżo upieczonego zwycięzcę Ligi Mistrzów, galaktyczny Real Madryt. Był to jedyny mecz Królewskich w letnim sezonie przygotowawczym w Europie, więc zainteresowanie mediów Super Meczem okazało się ogromne. Tym razem Super Mecz przeniósł się na Stadion Narodowy w Warszawie, gromadząc 44 tys. publiczność oraz 3,5 mln widzów podczas transmisji telewizyjnej.
Event został rozszerzony o działania z obszaru PR, CSR oraz towarzyszący event dedykowany – Meet&Greeting, czyli ekskluzywne spotkanie z gwiazdami Realu Madryt takimi jak Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos i Karim Benzema.